Ahad, 5 Disember 2010

Kuih Karipap



Sabtu ari tu teringin nak makan karipap yang dibuat sendiri...slalunyer makan karipap beli..kali ni nak special sikit.Hehehe..karipap kentang ayam.Mujur bahan2 semua dah ada..Haaa inilah dier hasilnyer






5 ulasan:

  1. kalau buat karipap sendri..makan memang puas hati kann

    BalasPadam
  2. haah...tu lah..beli kat kedai mesti ader jer kurang...lepas ni nak buat kuih yang lain plak...hehehe..

    BalasPadam
  3. wahhh...boleh la t cik blajar..cik mmg x reti buat sbrg kuih..mkn kuih jer reti

    BalasPadam
  4. salam..
    sedapnya..
    pagi-pagi pekena karipap
    kopi o..he he

    BalasPadam
  5. wahh! ros..mulus2 je karipap ko ni..betul kata ros, buat sendiri mmg puas hati..bagus2! lepas ni jgn lupa pos resepi lain lak, boleh la k.su masak

    BalasPadam