Ahad, 5 Disember 2010

Cuti-Cuti Malaysia




Jan 2010 ari tu gi jalan2 ke Terengganu. Cantik dan menarik juga tempat yang dapat di lawati antaranya Pasar Payang, Masjid Terapung, Masjid Kristal tak lupa juga di perkampungan nelayan (tak ingat pelak nama tempat tu). Hmm...masa pergi pasar payang memang kalo tgk semua nak beli termasuklah kain sutera Terengganu. Harga yang ditawarkan berbanding dengan harga di K.Lumpur ni memang sangat berbeza. Sampai raser nak pergi lagi sekali lah. Pastu keropok kat saner memang best.
Sekarang ni dah masuk bulan Disember...Hmmm tgh dok fikir2 maner tempat nak pergi berjalan pulak...Kepada blogger2 kalo ader tempat yang menarik bole lah share..

2 ulasan:

  1. bila la nak sampai...huhuhu...bila teringatkan makanan kat sana mmg tak leh tahan...tu belum lg ke pulau, 3 hari mmg tak cukup

    BalasPadam
  2. salam rosmah,
    Trg tu kg saya..
    tapi balik 2@3 kali je sethn.
    minggu dpn insyaAllah balik.

    BalasPadam