Rabu, 24 November 2010

Kartun Kampung Boy


Selepas demam DORA The Explorer dan Go Diego Go..sekarang ni demam kartun Kampung Boy...hari-hari tak kira masa NiSrInA nak tengok kartun ni...mana nak cari kecuali tengok chanel 611 kat astro...sampai orang lain pun layan gak lah citer ni...tp ok gak sbb kartun ni tak membosankan..bole layan lah sbb semua unsur2 yg diselitkan dalam cerita ni adalah berbentuk positif..sesuai buat semua golongan tidak kira umur.

2 ulasan:

  1. Uikk! apa yg menarik si Nis tu? pukul brp siarannya?

    BalasPadam
  2. haa..setiap hari pada pukul 8.30 malam...saya pun layan gak..hehehehe

    BalasPadam