Selasa, 9 November 2010

Akhirnya selasai juga...

Setelah berhempas pulas memerah otak akhirnya siap juga pembetulan yg perlu dibuat...tak tau lah sama ada apa yang diperbaiki memenuhi kehendak penilai....harap2 dapat result yang ok...

Yg pastinya kene mengulangkaji utk exame pada hujung bulan pulak..pastu hanya tinggal satu jer lagi .....majalah solusi dan ekonomi yang baru tak selak pun lagi...lepas ni tgk ...kalo ader info yang nak dikongsikan ...ari tu mase gi jejalan ader nampak buku tajuknyer kuiz matematik silang nombor...menarik gak..pastu aper lagi amik dan terus gi bayar...maklumlah kalo boring2 utk mengasah otak berguna jugak...tapi yang pastinyer buku ni lagi berguna bagi adik2 atau anak2 yang kurang cekap dalam pengiraan....latihan dalam buat silang kata nombor ni amat digalakkan...sbb utk kita selasaikan satu muka surat kiter boleh set masa....confirm lagi cepat siapkan kire lagi terer lah kiter mengira...(bukan pakai calculator)..buku ni lebih kurang dengan adik beradik sudoku gak......semoga hari ini lebih baik dari hari semalam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan